Je kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken via het mailadres info@ilovedresses.nl. We proberen dan zo snel mogelijk op je bericht te reageren. Daarnaast zijn wij telefonisch bereikbaar op 06-10053377. Een whatsapp bericht sturen mag natuurlijk ook!
Onze adresgegevens:
I Love Dresses
Watergraaflaan 11
4731WJ Oudenbosch
06-10053377
Op dit moment is I Love Dresses alleen nog online te vinden. Het is wel onze ambitie om in de toekomst ook fysieke winkels te openen.
Over het algemeen hebben we bij I Love Dresses altijd een beperkt aantal van alle jurkjes op voorraad, zodat niet iedereen in jouw jurkje loopt. Meestal geldt hierbij dan ook op=op. Je kunt natuurlijk altijd een e-mail sturen naar info@ilovedresses.nl, zodat we voor je kunnen nakijken of het gevraagde jurkje nog leverbaar is.
Nee, dat hoeft niet. Bij I Love Dresses kun je gewoon als "gast" afrekenen. Een account aanmaken is dan ook niet nodig.
Wij willen onze klanten absoluut niet overstelpen met e-mails. Vandaar dat wij maar af en toe een nieuwsbrief zullen versturen met een maximum van 1 per maand. Je kunt je ook op elk moment uitschrijven voor de nieuwsbrief via info@ilovedresses.nl.
I Love Dresses heeft alle artikelen van de website op voorraad en wij zullen je bestelling dan ook direct na betaling verzenden. Wanneer je per iDeal betaalt, betekent dat dus dat je bestelling dezelfde dag nog wordt verzonden.
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Alle bestelling worden per post bezorgd.
Jazeker. Je hebt het recht om je bestelling binnen 30 dagen aan ons te retourneren, zonder opgaaf van redenen. In dat geval storten wij het aankoopbedrag na ontvangst van je pakket binnen 10 werkdagen terug op je rekening. Verzendkosten voor het retourneren van artikelen zijn wel voor eigen rekening.
Als je het verkeerde adres hebt opgegeven bij je bestelling, moet je ons dit zo snel mogelijk laten weten. Stuur een e-mail naar info@ilovedresses.nl met je ordernummer en het juiste adres. Let op! Als wij je berichten dat je bestelling al op de post is gegaan, moeten we wachten tot deze retour komt. Daarna sturen we je bestelling alsnog zo snel mogelijk op. De verzendkosten voor het opnieuw verzenden komen dan echter wel voor jouw rekening. Wanneer de bestelling niet retour komt, zijn de aansprakelijkheid en dus de kosten voor jouw rekening. Neem daarom zo snel mogelijk contact op als je erachter komt dat je een fout hebt gemaakt.
Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op. Mogelijk is er iets mis gegaan in het logistieke proces. Heb je een ander artikel ontvangen dan je hebt besteld en is het door jou bestelde artikel nog wel voorradig, dan sturen we deze zo snel mogelijk naar je op. De kosten die je moet maken om jouw verkeerde zending te retourneren, vergoeden wij. Is het artikel onverhoopt niet meer aanwezig? Dan zorgen we na retournering van het verkeerde artikel voor een zo snel mogelijke terugboeking van jouw geld.
Wil je jouw artikel ruilen voor een andere maat? Dat kan natuurlijk. Stuur gewoon even een mailtje naar info@ilovedresses.nl om aan te geven welke jurk(en) er teruggestuurd worden. Van ons ontvang je dan een retouretiket want ruilen = gratis bij I Love Dresses! Wij zullen het aankoopbedrag dan weer terugstorten op je rekening en je kunt dan zelf via de webshop een andere maat of ander jurkje bestellen.
Let op! Wij controleren het geretourneerde artikel zorgvuldig op beschadigingen en gebruikerssporen. Indien deze aanwezig zijn, wordt geen geld teruggegeven. Wil je het beschadigde of gedragen artikel terug? Dan kan dit tegen vergoeding van verzend- en handelingskosten.
Zodra wij je bestelling hebben ontvangen, sturen we je een bevestigingsmail. Hierin staat alle belangrijke informatie nog eens op een rijtje.
Nee. Naast de standaard productfoto's vind je ook zo nu en dan foto's met suggesties. Daarop zijn jurken gecombineerd met vestjes, leggings, riemen of bolero's. Deze zijn niet bij de prijs inbegrepen. Wanneer een artikel (zoals bijvoorbeeld een riem) wel is inbegrepen, dan staat dit bij de omschrijving vermeld.
Bij I Love Dresses kun je op drie manieren betalen. Onze betalingen worden verwerkt door Mollie. Het kan dus zijn dat je deze naam tegenkomt op je rekeningafschrift.
Mollie is de organisatie die voor ons alle iDeal betalingen in de webshop afhandelt. Wanneer je een bestelling plaatst of wij een betaling retourneren, kun je de naam Mollie dus ook tegenkomen op je afschrift.
Jazeker! Hiervoor hebben wij Mistercash als betaalmethoden geïnstalleerd. Voor verzendingen naar België reken wij wel een tegemoetkoming in de kosten van € 5,-.