Gratis verzending Snelle levering Uniek assortiment Veilig online betalen

Veelgestelde vragen

1. Hoe kan ik contact opnemen met I Love Dresses

Je kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken via het mailadres info@ilovedresses.nl. We proberen dan zo snel mogelijk op je bericht te reageren. Daarnaast zijn wij telefonisch bereikbaar op 06-10053377. Een whatsapp bericht sturen mag natuurlijk ook!

Onze adresgegevens:

I Love Dresses
Watergraaflaan 11
4731WJ Oudenbosch
06-10053377

 

2. Heeft I Love Dresses ook een fysieke winkel?

Op dit moment is I Love Dresses alleen nog online te vinden. Het is wel onze ambitie om in de toekomst ook fysieke winkels te openen.

 

3. Mijn maat staat er niet meer bij. Kan ik een jurkje nabestellen?

Over het algemeen hebben we bij I Love Dresses altijd een beperkt aantal van alle jurkjes op voorraad, zodat niet iedereen in jouw jurkje loopt. Meestal geldt hierbij dan ook op=op. Je kunt natuurlijk altijd een e-mail sturen naar info@ilovedresses.nl, zodat we voor je kunnen nakijken of het gevraagde jurkje nog leverbaar is.

 

4. Moet ik per se een account aanmaken om te bestellen?

Nee, dat hoeft niet. Bij I Love Dresses kun je gewoon als "gast" afrekenen. Een account aanmaken is dan ook niet nodig.

 

5. Hoe vaak verstuurt I Love Dresses een nieuwsbrief?

Wij willen onze klanten absoluut niet overstelpen met e-mails. Vandaar dat wij maar af en toe een nieuwsbrief zullen versturen met een maximum van 1 per maand. Je kunt je ook op elk moment uitschrijven voor de nieuwsbrief via info@ilovedresses.nl.

 

6. Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

I Love Dresses heeft alle artikelen van de website op voorraad en wij zullen je bestelling dan ook direct na betaling verzenden. Wanneer je per iDeal betaalt, betekent dat dus dat je bestelling dezelfde dag nog wordt verzonden.

 

7. Kan ik mijn bestelling afhalen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Alle bestelling worden per post bezorgd.

 

8. Kan ik mijn geld terugkrijgen wanneer ik niet tevreden ben met mijn bestelling?

Jazeker. Je hebt het recht om je bestelling binnen 30 dagen aan ons te retourneren, zonder opgaaf van redenen. In dat geval storten wij het aankoopbedrag na ontvangst van je pakket binnen 10 werkdagen terug op je rekening. Verzendkosten voor het retourneren van artikelen zijn wel voor eigen rekening.

 

9. Ik heb het verkeerde adres opgegeven. Wat nu?

Als je het verkeerde adres hebt opgegeven bij je bestelling, moet je ons dit zo snel mogelijk laten weten. Stuur een e-mail naar info@ilovedresses.nl met je ordernummer en het juiste adres. Let op! Als wij je berichten dat je bestelling al op de post is gegaan, moeten we wachten tot deze retour komt. Daarna sturen we je bestelling alsnog zo snel mogelijk op. De verzendkosten voor het opnieuw verzenden komen dan echter wel voor jouw rekening. Wanneer de bestelling niet retour komt, zijn de aansprakelijkheid en dus de kosten voor jouw rekening. Neem daarom zo snel mogelijk contact op als je erachter komt dat je een fout hebt gemaakt.

 

10. Ik heb het verkeerde artikel ontvangen. Wat nu?

Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op. Mogelijk is er iets mis gegaan in het logistieke proces. Heb je een ander artikel ontvangen dan je hebt besteld en is het door jou bestelde artikel nog wel voorradig, dan sturen we deze zo snel mogelijk naar je op. De kosten die je moet maken om jouw verkeerde zending te retourneren, vergoeden wij. Is het artikel onverhoopt niet meer aanwezig? Dan zorgen we na retournering van het verkeerde artikel voor een zo snel mogelijke terugboeking van jouw geld.

 

11. Ik wil een artikel ruilen. Hoe gaat dat in zijn werk?

Wil je jouw artikel ruilen voor een andere maat? Dat kan natuurlijk. Stuur gewoon even een mailtje naar info@ilovedresses.nl om aan te geven welke jurk(en) er teruggestuurd worden. Van ons ontvang je dan een retouretiket want ruilen = gratis bij I Love Dresses! Wij zullen het aankoopbedrag dan weer terugstorten op je rekening en je kunt dan zelf via de webshop een andere maat of ander jurkje bestellen.

Let op! Wij controleren het geretourneerde artikel zorgvuldig op beschadigingen en gebruikerssporen. Indien deze aanwezig zijn, wordt geen geld teruggegeven. Wil je het beschadigde of gedragen artikel terug? Dan kan dit tegen vergoeding van verzend- en handelingskosten.

 

12. Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Zodra wij je bestelling hebben ontvangen, sturen we je een bevestigingsmail. Hierin staat alle belangrijke informatie nog eens op een rijtje.

 

13. Zijn andere kledingstukken die ik op de foto zie inbegrepen?

Nee. Naast de standaard productfoto's vind je ook zo nu en dan foto's met suggesties. Daarop zijn jurken gecombineerd met vestjes, leggings, riemen of bolero's. Deze zijn niet bij de prijs inbegrepen. Wanneer een artikel (zoals bijvoorbeeld een riem) wel is inbegrepen, dan staat dit bij de omschrijving vermeld.

 

14. Hoe kan ik betalen?

Bij I Love Dresses kun je op drie manieren betalen. Onze betalingen worden verwerkt door Mollie. Het kan dus zijn dat je deze naam tegenkomt op je rekeningafschrift.

  1. Via iDeal (voor meer informatie: www.ideal.nl)
  2. Via Mistercash (iDeal voor Belgische klanten)
  3. via PayPal

 

15. Wat is Mollie?

Mollie is de organisatie die voor ons alle iDeal betalingen in de webshop afhandelt. Wanneer je een bestelling plaatst of wij een betaling retourneren, kun je de naam Mollie dus ook tegenkomen op je afschrift.

 

16. Verzend I Love Dresses ook naar België ?

Jazeker! Hiervoor hebben wij Mistercash als betaalmethoden geïnstalleerd. Voor verzendingen naar België reken wij wel een tegemoetkoming in de kosten van € 5,-.

 

 

Heb je een vraag?

Vul ons contactformulier in en wij zullen je vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. Je kunt ons ook telefonisch bereiken via het nummer: 06-10053377.

Inschrijven nieuwsbrief

Wil je graag op de hoogte blijven van onze nieuwe collectie en leuke acties? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief van I Love Dresses.

Velden met een * zijn verplicht!